بند اپل واچ فلزی میلانس

بند اپل واچ فلزی میلانس

از {{model.count}}
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
انتخاب اندازه:
اندازه را انتخاب کنید.
تعداد را بنویسید. بیش‌تر از 0 بنویسید. کم‌تر از {{item.product.variant.max + 1}} بنویسید.
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی ها: داشتن قیمت مناسب و معقول. سهولت در تعویض کردن. گستردگی در طرح، رنگ‌بندی. شیک بودن مقاومت در برابر زنگ زدگی بخاطر داشتن بافت فلزی خوب... ضد زنگ بودن. قابلیت قفل مگنتی بند‌ها در باز و بسته شدن. داشتن کیفیت عالی. طول عمر مفید زیاد. منحصر به فرد بودن. داشتن قابلیت شخصی‌سازی. ضد حساسیت بودن آن بخاطر داشتن جنس مرغوب.
فروشنده فروشنده: چارسو کالا
گارانتی
آماده ارسال ناموجود
240,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ارسال رایگان

ارسال رایگان

برای خرید بالای 700 هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف20% تخفیف
تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

محصولات مرتبط

بندهای اپل واچ میلانس بافتی ظریف داشته و بسیار شیک هستند. پایداری و استحکام بالایی در مقایسه با بند دیگر ساعت‌های اپل دارند. نسبت به شکل ظاهری‌شان، کاربران بر این باورند که این بندها سنگین بوده و وزن زیادی دارند. باید بگویم که این بندها به دلیل اینکه از متریال مرغوبی تولید می‌شوند، کاملا سبک هستند.

تنوع بند اپل واچ فلزی میلانس آنقدر زیاد است که در مقایسه با شرکت‌های دیگر، اپل واچ حرف اول را می‌زند. بندها در رنگ بندی‌های مختلف بوده و همچنین در طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. شرکت اپل برای گسترش این طرح بندی با برندهایی همچون هرمس و نایک نیز همکاری داشته است. بندهای فلزی اسپرت میلانس در اثر همکاری شرکت اپل با این دو برند با طرح‌های جذاب به فروش میرسد. این امر رضایت بسیاری از طرفداران را جلب کرده است. کاربران می‌توانند با خیالت راحت در باشگاها و حین ورزش از آنها استفاده کنند. این بندها با استایل‌های مختلف سازگاری هستند.

بندهای میلانس ضد زنگ بوده و در اندازه‌های مختلف تولید گردیده و البته می‌توان سایز بندهای فلزی میلانس را شخصی‌سازی کرده و افزایش داد. جنس این بندها از مواد فلزی مرغوب است به همین دلیل بدون هیچ دغدغه‌‌ای در طول شبانه روز قابل استفاده هستند. ناگفته نماند که بند های اپل‌واچ، قابل شستشو هستند. این محصول در مقایسه با سایر بندها دارای طول عمر مفید زیادی است.

ویژگی ها
داشتن قیمت مناسب و معقول.
سهولت در تعویض کردن.
گستردگی در طرح، رنگ‌بندی.
شیک بودن
مقاومت در برابر زنگ زدگی بخاطر داشتن بافت فلزی خوب.
ضد زنگ بودن.
قابلیت قفل مگنتی بند‌ها در باز و بسته شدن.
داشتن کیفیت عالی.
طول عمر مفید زیاد.
منحصر به فرد بودن.
داشتن قابلیت شخصی‌سازی.
ضد حساسیت بودن آن بخاطر داشتن جنس مرغوب.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...